| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                      איש צוות  | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                        | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            לצהרוני מתנ"ס גבעת שמואל  
דרושים/ות מדריכים/ ות, גננות וסייעות 
לעבודה בשעות 13:30-17:00 (ליד אוניברסיטת בר אילן) 
לעבודה חינוכית עם ילדים  
בגילאי גן חובה- כתות ה'. 
בעלי ניסיון קודם, ראש גדול ויחס חם לילדים לסביבת עבודה תומכת וגמישה.  
תנאים טובים למתאימים  
(צוות מהמגזר הדתי והחרדי). מתאים גם לסטודנטים. 
ניתן להתקשר לנייד: 050-9293958 לשמואל 
או במייל: z.morzvl@gmail.com 
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              | 
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      דרושים מדריכים ומדריכות בעלי אהבה וגישה לילדים, ניסיון ראש גדול ומסירות.
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |