| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                        | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                        | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            דרוש/ה סטודנט/ית לפעם-פעמיים בשבוע, כשעה בכל פעם, לעבודה עם אדם מבוגר בעל קושי בדיבור וקריאה בשל מחלה. 
העבודה כוללת הקראת עיתונים וספרים, ועבודה עם המטופל על קריאה והגייה. 
עדיפות לסטודנטים הלומדים קלינאות תקשורת. 
שכר: 100 ₪ לשעה. 
 
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              | 
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      סבלנות, יכולת ליצור אינטראקציה ושיחה, בעלי אוריינטציה טיפולית.
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |