השכלה: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת היי-טק קטנה בצמיחה, העוסקת בארכיון דיגיטלי אוטומטי, סריקה וניהול מסמכים - דרושה אחראית קשרי לקוחות ואחראית הדרכה.
התפקיד כולל הדרכה פרונטאלית ואינטרנטית של משתמשים על התוכנה. יכולת למידה מהירה והבנה מעמיקה של המערכת, כדי ללמד משתמשים תפעול מלא ומקיף. בנוסף כולל התפקיד שימור לקוחות ומעקב טלפוני אחר שביעות רצון וגיוס לקוחות חדשים.
המשרה מחייבת ראש גדול, הבנת צרכי הלקוח ותאום מלא בין גורמי המכירות בחרה, הלקוח, והגורמים הטכניים המטמיעים את המערכת אצל הלקוח.
|
|
דרישות: |
יחסי אנוש מצויינים, נסיון בעבודה טלפונית ופרונטאלית עם לקוחות, נסיון בהדרכה, שרותיות גבוהה וסבלנות מרובה, ראש גדול, עברית על בוריה ואנגלית ברמה גבוהה מאד, יכולת מכירתית וייצוגיות, רקע בתחום הדרכות תוכנה - יתרון גדול.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
|
|