תחום פעילות |
משאבי אנוש וכוח אדם
|
תיאור החברה
|
פרופיל חברה
אתגר משאבי אנוש
רקע
החברה הוקמה בשנת 1983 ופועלת בפריסה ארצית, סה"כ כ - 9 סניפים. החברה הינה בבעלות פרטית. משרדי ההנהלה פועלים בחיפה.
פרופיל מקצועי
הצוות המקצועי המנהל את סניפי החברה: צוות הרכזות, מנהלי החטיבות והיחידות הינו צוות אקדמאי מוכשר ומיומן בתחום משאבי אנוש, אשר בנוסף להשכלה פורמאלית מוכרת רכש, ידע, ניסיון ותכנים בתחום הגיוס, המיון והאבחון.
הכשרת המנהלים והרכזות נעשית טרם כניסתם לעבודה והיא מן הממושכות והמקצועיות בתחום.
תחומי התמחות
תעשייה קמעונאות, שרות לקוחות קבלנות משנה, משרדי ממשלה, בנקאות, אדמיניסטרציה, ביטוח. רכזות החברה פועלות כרפרנטיות (נציגות) לקוח וע"פ תחומי ההתמחות היחודיים.
מאגר ומיקום
ייחודיות החברה בפריסה של כל סניף וסניף בסמוך ללקוחות , מה שמאפשר מתן שירות מיידי, זמין ואיכותי של מועמדים מקומיים.
לחברתנו מאגר ממוחשב, עדכני ומהימן העומד לרשות הרכזות, אשר נעזרות בשיטות חדשניות ייחודיות נוספות לאיתור מועמדים פוטנציאלים.
לקוחות החברה
אנו מעמדים את שירותינו לאלפי לקוחות ובניהם:
ביטוח דיקלה, עירית באר שבע, כימיקלים לישראל (רותם מפעלי ים המלח , פריקלאס, מגנזיום, ברום )שטראוס - עלית, שמן תעשיות, אשדוד בונדד, סודה סטרים, תנובה, חיפה כימיקלים, תה ויסוצקי, טבע,קוקה קולה,יפאורה תבורי, רשות הדואר, ישקר, המלט, RH, פלקסטרוניקס, USR, רותם,ברן טכנולוגיות, מכתשים, טלדור, יורוקום נוקיה, ועוד.
היתרונות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים
1. חברה אמינה, ותיקה ומוכרת הפועלת בתחום התמחותה כעשרים שנה.
2. צוות מקצועי אקדמאי, מיומן ומוכשר.
3. התאמה מלאה לצרכי הלקוח.
4. זמינות: זמן תגובה מהיר ומיידי.
5. מאגר ממוין, גדול ואיכותי של מועמדים לאחר ראיון וחו"ד.
6. סניפים בפריסה ארצית - מתן שירות רשתי.
7. מגוון פתרונות רחב ואפשרויות התקשרות שונות.
8. הסמכה לתקן 9001 ISO מהדורה 2000.
9. תחומי התמחות והתמקצעות מגוונים בתחום משאבי האנוש.
10. אתגר - השקעה מתמדת ושמירת קשר יציב ולאורך זמן עם לקוחותינו.
|
מספר
עובדים
בחברה |
101-500 |
סוג
החברה |
חברת השמה
|
כתובת |
רחוב הנשיא לוד |
עיר/ישוב |
לוד
|
מס' טלפון |
073-2070170 |
מס' פקס
|
|
דואר אלקטרוני |
|
|
|
|
|
|