דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות).
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
בדיקת חשבונות, חישובים חשבונאיים, קבלת קהל בנושא חשבונות, בדיקה וחישוב חובות, עדכון חשבונות, מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד . ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע בקרה יומיומית על כלל פעולות 5 מוקדי השירותים המהירים , הפקת ובדיקת דו"חות תפוקות הן לגבי מוקדי השירותים המהירים והן לגבי יחידות נוספות ע"פ הצורך ניתוח נתוני רשות התקשוב הממשלתית עיבודן והסבתן לדו"חות , הכנת דו"חות חודשיים/תקופתיים .
דרישות:
ידע בסטטיסטיקה וניתוח נתונים, ידע וניסיון רב בעבודה בסביבת אופיס ובתוכנת Excel בפרט (נדרשת רמה גבוהה), וכן במערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, זריזות, דייקנות, אחריות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה.
לאחר תקופת הכשרה יתבצע מבחן הסמכה . הציון 80 במבחן ההסמכה מהווה תנאי לביצוע התפקיד.
המשרה פונה לסטודנטים בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום. רק פניות מתאימות תיענינה
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00
ימי ב' 7:30-18:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים!).
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
דרוש/ה מפעיל/ת מערכות ממ"ג להכנת תשריטים, טיוב נתונים, עדכון שכבות ממ"ג.
דרישות:
השכלה בגיאוגרפיה, שרטוט ממוחשב. ידע בתוכנות ייעודיות כמו ArcMAP - חובה
ידע ב- AutoCAD - חובה
ניסיון קודם בעבודות שרטוט וממ"ג - יתרון
הכרת סביבת עבודה ממוחשבת.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני {עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות!} מתחום הסטטיסטיקה / הנדסה תעשיה וניהול / כלכלה.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע בקרה יומיומית על כלל פעולות 5 מוקדי השירותים המהירים , הפקת ובדיקת דו"חות תפוקות הן לגבי מוקדי השירותים המהירים והן לגבי יחידות נוספות ע"פ הצורך ניתוח נתוני רשות התקשוב הממשלתית עיבודן והסבתן לדו"חות , הכנת דו"חות חודשיים/תקופתיים .
דרישות:
ידע בסטטיסטיקה וניתוח נתונים, ידע וניסיון רב בעבודה בסביבת אופיס ובתוכנת Excel בפרט (נדרשת רמה גבוהה), וכן במערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, זריזות, דייקנות, אחריות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה.
לאחר תקופת הכשרה יתבצע מבחן הסמכה . הציון 80 במבחן ההסמכה מהווה תנאי לביצוע התפקיד.
המשרה פונה לסטודנטים בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום. רק פניות מתאימות תיענינה.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו'
דרישות:
זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון)
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון)
טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו'
דרישות:
זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע בקרה יומיומית על כלל פעולות 5 מוקדי השירותים המהירים , הפקת ובדיקת דו"חות תפוקות הן לגבי מוקדי השירותים המהירים והן לגבי יחידות נוספות ע"פ הצורך ניתוח נתוני רשות התקשוב הממשלתית עיבודן והסבתן לדו"חות , הכנת דו"חות חודשיים/תקופתיים .
דרישות:
ידע בסטטיסטיקה וניתוח נתונים, ידע וניסיון רב בעבודה בסביבת אופיס ובתוכנת Excel בפרט (נדרשת רמה גבוהה), וכן במערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, זריזות, דייקנות, אחריות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה.
לאחר תקופת הכשרה יתבצע מבחן הסמכה . הציון 80 במבחן ההסמכה מהווה תנאי לביצוע התפקיד.
המשרה פונה לסטודנטים בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום. רק פניות מתאימות תיענינה.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים!).
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
דרוש/ה מפעיל/ת מערכות ממ"ג להכנת תשריטים, טיוב נתונים, עדכון שכבות ממ"ג.
דרישות:
השכלה בגיאוגרפיה, שרטוט ממוחשב. ידע בתוכנות ייעודיות כמו ArcMAP - חובה
ידע ב- AutoCAD - חובה
ניסיון קודם בעבודות שרטוט וממ"ג - יתרון
הכרת סביבת עבודה ממוחשבת.
ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם.
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה
דרוש/ה סטודנט/ית כנציג שירות ברשות מקרקעי ישראל (משרה 506)
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: ירושלים
תפקיד: נציג שירות
היקף משרה: 120 שעות
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 וימי ב' 16:00-17:30
פרופיל התפקיד:
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
**עדיפות לסטודנטים בשנה ראשונה לבעלי ניסיון בשירות **
דרוש/ה סטודנט/ית לשנה א' לתואר ראשון /שני בלבד (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים).
*עדיפות לסטודנט הלומד בשנה ראשונה*
מקום עבודה: חיפה
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד .ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: ירושלים
תפקיד: נציג שירות
היקף משרה: 120 שעות
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 וימי ב' 16:00-17:30
פרופיל התפקיד:
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
**עדיפות לסטודנטים בשנה ראשונה לבעלי ניסיון בשירות **
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: ירושלים
תפקיד: נציג שירות
היקף משרה: 120 שעות
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 וימי ב' 16:00-17:30
פרופיל התפקיד:
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
**עדיפות לסטודנטים בשנה ראשונה לבעלי ניסיון בשירות **
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות).
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
בדיקת חשבונות, חישובים חשבונאיים, קבלת קהל בנושא חשבונות, בדיקה וחישוב חובות, עדכון חשבונות, מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד . ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: ירושלים
תפקיד: נציג שירות
היקף משרה: 120 שעות
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 וימי ב' 16:00-17:30
דרישות:
פרופיל התפקיד:
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
**עדיפות לסטודנטים בשנה ראשונה ולבעלי ניסיון בשירות **
דרוש/ה סטודנט/ית לשנה א' לתואר ראשון /שני בלבד (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים).
*עדיפות לסטודנט הלומד בשנה ראשונה*
מקום עבודה: חיפה
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד .ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו'
דרישות:
התפקיד דורש:
זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00
ימי ב' 7:30-18:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה.
דרישות:
התפקיד דורש:
זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
*עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה*
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון)
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד:
ימים א'-ה' 7:30-16:00
ימי ב' 7:30-18:00
פרופיל התפקיד :
ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה.
דרישות:
זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו'
זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
תחילת העבודה החל מחודש מרץ 2016
פרופיל התפקיד :
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון)
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות).
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 משמרות בוקר בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
פרופיל התפקיד :
בדיקת חשבונות, חישובים חשבונאיים, קבלת קהל בנושא חשבונות, בדיקה וחישוב חובות, עדכון חשבונות, מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד . ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים!).
מקום עבודה: תל אביב
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
פרופיל התפקיד :
דרוש/ה מפעיל/ת מערכות ממ"ג להכנת תשריטים, טיוב נתונים, עדכון שכבות ממ"ג.
דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה בגיאוגרפיה, שרטוט ממוחשב. ידע בתוכנות ייעודיות כמו ArcMAP - חובה
ידע ב- AutoCAD - חובה
ניסיון קודם בעבודות שרטוט וממ"ג - יתרון
הכרת סביבת עבודה ממוחשבת.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה סטודנט/ית לשנה א' לתואר ראשון /שני בלבד (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים).
מקום עבודה: נצרת עילית
שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בשבוע)
שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00
יום ב'- 16:00-17:30.
דרישות:
מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'.
טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד .ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.
דרישות התפקיד:
זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם.
סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.