חיפוש משרות
מילות מפתח
תחום
אזור
משרה
תאריכים:
 
 
 
 
 
אחראי/ת משמרות למוקד לחברת סטארטאפ   
עתיד השמת עובדים בע"מ  שרות לקוחות   המרכז והשפלה, תל אביב   משרה משמרות 26/7/2012 
השכלה:  
תפקיד: מנהל צוות 
שנות ניסיון: שנה 
   
פקס:  
טל:  
אמייל: anna.k@atid-ltd.co.il 
איש קשר: אנה 
תיאור:
לחברת סטארטאפ חדשנית בת"א דרוש/ה אחראי/ת משמרת למוקד שירות ותמיכה- מינימום 4 משמרות בשבוע.
תיאור משרה: (מתאים לסטודנטים)
מוקד השירות של החברה פועל 24 שעות ביממה על מנת לתמוך בלקוחות ונהגי החברה ולוודא כי כל משתמש מקבל את המענה המהיר והאיכותי ביותר.
תחומי האחריות של אחראי המשמרת:
"הנעת הצוות במשמרת לעמידה ביעדים (יעילות ואיכות)
"ריכוז ממשק עבודה מול גורמים חוץ ופנים ארגוניים.
"תעדוף משימות תוך ראיה רחבה וכוללת של המשמרת.
"מתן מענה וסגירת מעגל טיפול בפניות בנושא שירות.
"הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטה בסוגיות שאין להן מענה בנוהל העבודה.
"חניכת הצוות מקצועית (בקרה, יישור קו מקצועי, הטמעת נהלי עבודה)
"אכיפה משמעתית במוקד (איחורים, סדר וניקיון, הפסקות)
"ביצוע העברת משמרת לכלל הצוות במשמרת הבאה, תוך העברת מקל בנושאים להמשך טיפול.

לשליחת קו"ח : anna.k@atid-ltd.co.il
***נא לציין מס' ת.ז בקו"ח על מנת לזרז את תהליך המיון
 
דרישות:
דרישות:
"ניסיון בניהול משמרת מוקד שירות טלפוני של מינימום שנה - חובה
"ניסיון של שנה במתן שירות טלפוני
"התחייבות למינימום 4 משמרות בשבוע (לרבות לילה וסוף שבוע)
"שעות העבודה: 7-15, 15-23, 23-7
"לאהוב ולדעת לתת שירות
"יכולת מולטיסקינג - עבודה בלחץ וריבוי משימות
"יתרת לימודים של שנתיים

 
 
הצג סל המשרות שלי  
 
 
 

דרושים סטודנטים

Copyright 2004-2020 © StudentJob.co.il  

 

 לוח דרושים לכל המקצועות כולל אלפי משרות, מאגרים מידע לחיפוש אופר או מטפלת בכל הארץ וחיפוש עוזרת בית לניקיון בית