השכלה: |
Associate |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
פחות משנה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
משרה במשמרות24X7 . 08:00-17:00 , 17:00-00:00 , 00:00-08:00
נדרשת התחייבות ל 2-3 משמרות בשבוע לפחות. נדרשת התחייבות לעבוד גם בסופ"ש / לילות.
• מתן תמיכה טכנית / תפעולית ללקוחות החברה בטלפון, דואר אלקטרוני.
• מתן מענה לאירועים ותקלות טכניות שונות בזמן אמת ברמה יומיומית.
• ניטור תקינות הפעילות של סביבת ה-production ואבטחת זמינותה
• מעקב אחר טיפול בקריאות עד לפתירת הבעייה , יצירת קשר עם גורמים רלוונטיים בארגון ע"פ הצורך.
• קשר שוטף מול לקוחות החברה , הקמת לקוחות חדשים במערכת ע"פ תהליכים מובנים , תמיכה בלקוחות קיימים ומענה לתקלות ופניות.
|
|
דרישות: |
בעל/ת גישה שירותית.
יתרון לנסיון בתמיכה טכנית ללקוחות או NOC עדיפות לניסיון בהיי-טק , מוקדים הפעילים 24x7.
נסיון בעבודה מול לקוחות חו"ל.
העבודה בחברת הייטק מצוינת
|
|
|
|
|