חיפוש משרות
מילות מפתח
תחום
אזור
משרה
תאריכים:
 
 
 
 
 
Admin Assistant   
כיוון השמה  מנהלה ומזכירות   המרכז והשפלה   משרה מלאה 3/4/2013 
השכלה:  
תפקיד:  
שנות ניסיון:  
   
פקס:  
טל:  
אמייל: jobs@kivoon.biz 
איש קשר: רעות 
תיאור:
An online marketing company is seeking for an office manager for full time position
Responsibilities:
• Manning the reception desk and coordinating office operations and procedures
• She/ He will be responsible for providing office management services (Office supplies orders, meeting schedule/calendar, travels abroad)
• Provide support for both professional and personal matters to the CEO and the executive management
• Manage the CEO's personal calendar and schedule appointments
• Company travel arrangements (flights, hotels, transportation etc)

 
דרישות:
• Bachelor‘s Degree- an advantage
• At least 1 years experience in administrative position
• Excellent computer skills (Microsoft Office - word, excel, outlook, Power point)
• Fluent English (written and spoken)-must
• Excellent interpersonal skills, pleasant, service oriented personality ,multitasking, dynamic, highly motivated  
 
הצג סל המשרות שלי  
 
 
 

דרושים סטודנטים

Copyright 2004-2019 © StudentJob.co.il  

 

 לוח דרושים לכל המקצועות כולל אלפי משרות, מאגרים מידע לחיפוש אופר או מטפלת בכל הארץ וחיפוש עוזרת בית לניקיון בית