השכלה: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
תיאור: |
קבלת קהל – לקוחות הסניף וכן קהל מזדמן.
טיפול בבקשות לקוחות: ביצוע הפקדות/משיכות במזומן ובשיקים (כולל טיפול בקופת מט"ח – קנייה ומכירה וטיפול בשיקים דחויים), ביצוע תשלומים שונים, טיפול בתיקי ביזנס.
פתיחה וסגירת קופה כולל הכנת פריטה לקופה וללקוחות, טעינת כספון והכנת חומר לקופה מרכזית.
ביצוע מטלות מכירה ושירות יזומות באמצעות מערכת CRM – שיווק מוצרי הבנק בפני כלל הלקוחות המגיעים לקופה והודעה טלפונית ללקוחות על כרטיסי אשראי ופנקסי שיקים הנמצאים בסניף.
עבודות אדמיניסטרציה ותיוק כגון: תיוק דוגמאות חתימה, ניקוב חוברות פתיחת חשבון, פעילויות דואר וכד'.
הכרת הנהלים הבנקאיים ופעולה בהתאם.הכרה לעומק של נושא הלבנת הון.
|
|
דרישות: |
דרישות התפקיד:
אקדמאי בתחום פיננסי
תודעת שירות גבוהה
יחסי אנוש טובים
משרה מלאה
שעות עבודה - בהתאם לסניף
|
|
|
|
|